Základní škola a Mateřská škola

Dobrodružství Hvězdičky

Hvězdička v Harachově
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-11-12 14:05:31

Miška vzala hvězdičku do Harachova. První den jsme se ubytovaly v hotelu. Večer jsme šly na Bouling. Druhý den jsme se vydaly na procházku k Mumlavským vodopádům. Moc se nám líbily. Později jsme si daly oběd a vrátily se zpázky na pokoj. Hvězdičce se  výlet k vodopádům moc líbil.

Hvězdička v ZOO
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-11-13 12:23:39

Julinka pozvala hvězdičku k nám domů. Přichystala jí postýlku. Ráno společně posnídaly a dívaly se na pohádky. Odpoledne jsme vyrazili do ZOO Dvůr Králové na akci Týden duchů. Vydlabali jsme si dvě dýně. Natálka a Julinka si je pěkně ozdobily. Hvězdičce se moc líbila zvířata i ostatní vydlabané dýně.

Hvězdička s Marťánek na Plzeňsku
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-11-12 13:57:04

Marťánek s hvězdičkou vyrazili v pátek na prodloužený víkend, čekalo je 260 km cesty autem, s cílem Svéradice. Cestu jsme zpestřili dvěma zastávkami, první z nich byla Blatná. V zámeckém parku jsme pozorovali volně pobíhající daňky. Další zastávkou byla největší zřícenina hradu v Česku, Rabí. Poté jsme dorazili do cíle cesty, kde nás čekala sobotní svatební oslava, kterou si děti pořádně užily. Nejdříve nás čekala cesta na zámek Lnáře, kde se konal svatební obřad, poté ta nejzajímavější část pro děti - hostina.

Hvězdička na dni lesní techniky
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-10-17 21:32:57

Hvězdička o prázdninách ve Staňkově
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-10-09 19:40:02

Hvězdička o prázdninách u babičky Káji Malé
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-10-09 19:36:15

Hvězdička o prázdninách na výletech
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-10-09 19:33:59

Hvězdička o prázdninách u moře
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-10-09 19:32:36

Hvězdička s Marťánkem v planetáriu
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-03-24 07:58:26

V sobotu jsme vzali Hvězdičku i Marťánka do planetária. Je to krásné a moderní planetárium, takže se pomocí techniky podíváte do vesmíru a máte pocit, že tam opravdu jste. Viděli jsme spoustu souhvězdí.Na některé planety, slunce, komety a vesmírnou loď jsme koukali úplně zblízka. Taky jsme se dozvěděli, jak musíte sedět, když se do opravdového vesmíru letíte podívat. Hezká byla i pohádka o Ptačím ostrově. Viděli jsme velký a malý dalekohled a přesto, že nebylo vidět nic jiného než mraky, zjistili jsme na okolí, že přibližovat umí dobře. Byl to krásný zážitek a Marťánek s Hvězdičkou viděli, odkud pochází:-)

Víkend s Vráťou
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-03-17 07:46:26

V sobotu dopoledne 11. 3. jsme vzali Hvězdičku na fotbalový turnaj. Vrátík chodí trénovat dvakrát týdně do Fotbalové školičky a tuto sobotu hrál turnaj. Hvězdička fandila, Vrátíkovi to báječně šlo, dal 10 gólů. Jeho tým červených vyhrál.
Po sportovním dopoledni si Vrátík s Hvězdičkou dali sprchu a pak dobrý obídek, lasagne.
Nejen sportování, ale i kulturu si Hvězdička užívala s Vrátíkem a jeho rodinou. V sobotu odpoledne všichni spolu navštívili koncert pro děti ve Filharmonii HK s názvem Šárka s liška Bystrouška – seznamte se. Všem se to moc líbilo, až na to, že to na Vrátíka byla hudba moc hlasitá a také byli s Hvězdičkou už trochu unavení ze sportování. Úžasná bylo též točící židle v u šaten. Zpátky jsme se prošli Šimkovými sady, kde je už vidět probouzející se jaro.
Druhý den, v  neděli ráno vyrazili Vrátík, jeho bráška Jindříšek a maminka na výlet do Prahy a Hvězdičku vzali samozřejmě sebou. Jeli vlakem s odjezdem v 10:08 z hlavního nádraží v HK. Ve vlaku tam i zpátky hráli karty, svačili a mlsali a cesta jim rychle ubíhala. V Praze navštívili známého pana doktora, který se dětem stará o nohy, aby byly zdravé, podiatra. Nechali si udělat vložky do bot, aby se jim dobře chodilo a potom vyrazili na Václavské náměstí. Do restaurace Výtopna. Návštěva této restaurace bylo totiž zlatým hřebem víkendu. Restaurace je zvláštní tím, že nápoje tam rozváží vláčky. Vrátík s Hvězdičkou si dali šunkovou pizzu, jahodový džus a jako dezert zmrzlinu s čokoládou. A potom honem na vlak a domů. Oba bráškové i Hvězdička se projeli tramvají, metrem, vlakem i trolejbusem.
Hvězdičce se u Vrátíka moc líbilo. Víkend byl nabitý událostmi a všem bylo moc dobře.

Hvězdička na Deštné
Kdo vydal: Jílek      Kdy: 2017-01-16 18:17:06

Hvězdičku jsme vzali sebou na  víkend hory - Deštná v Orlických horách. Byli jsme ubytovaný v krásné Roubence. Nejdříve jsme si to s hvězdičkou všechno prohlédli a zabydleli. Večer jsme se sešli i s přáteli. Druhý den jsme s Hvězdičkou vyrazili na sjezdovku. Hvězdička pečlivě sledovala Míšu a její sestru Leonku jak se učí na lyžích. Navečer jsme se si ještě užily hernu na Roubence. A v neděli ráno jely zpátky domů :-) Hvězdička si to s námi hezky užila :-)